Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki.

okładka

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach. Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360583326
  • Data wydania:15 kwiecień 2009
  • Numer katalogowy:93239

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher