Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejścjie sieciowe

okładka

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejścjie sieciowe

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:162x238 mm
  • Liczba stron:156
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788320818222
  • Data wydania:16 marzec 2009
  • Numer katalogowy:88024

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher