OPIS
Niniejsza książka jest zasadniczym rezultatem projektu dydaktyczno-badawczego Adaptacja i opracowanie studiów przypadków, realizowanego przez okres ponad 2 lat przez zespół złożony z blisko 30 pracowników naukowo-dydaktycznych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz współpracowników z zewnątrz.
Książka przeznaczona jest dla słuchaczy różnych form studiów ekonomicznych (licencjackich, uzupełniających magisterskich, jednolitych, a także podyplomowych), przede wszystkim kierunków Ekonomia oraz Zarządzanie i marketing. Drugą grupę odbiorców niniejszego opracowania stanowią oczywiście prowadzący zajęcia, a zwłaszcza asystenci odpowiedzialni za realizację praktycznej (ćwiczeniowej) części poszczególnych przedmiotów. Wyrażamy nadzieję, iż książka spotka się nie tylko z zainteresowaniem środowisk akademickich, ale także praktyków gospodarczych, umożliwiając im konfrontację własnych doświadczeń z problemami przedstawionymi w opracowaniu.