Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich.

okładka

Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Praca ma charakter monograficzny i omawia problemy kształtowania pożądanego wizerunku miasta za pomocą instrumentów strategii tożsamości. Ich znajomość jest konieczna dla świadomego i celowego stosowania w kształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. W oparciu o bogatą literaturę przedmiotu, badania empiryczne oraz własne obserwacje autorka proponuje zmiany w instrumentach strategii tożsamości, które spowodują wzrost jej przydatności w kształtowaniu wizerunku miasta dla zróżnicowanego kręgu odbiorców.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:176
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360186787
  • Data wydania:14 sierpień 2008
  • Numer katalogowy:61464

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher