OPIS
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy. ,
Nie wierzysz? ,
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo &bdquo,naukowczyni&rdquo,, chociaż &bdquo,naukowiec&rdquo, brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogó,le chodzi feministkom &ndash, przecież o dyskryminacji może i można było mó,wić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie &ndash, nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektó,re zawody postrzegane są jako &bdquo,kobiece&rdquo, a inne &bdquo,męskie&rdquo,, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? ,
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposó,b nieświadomie im ulegamy &ndash, choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładó,w pokazuje, jak od starożytności aż po czasy wspó,łczesne świat, w któ,rym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz&hellip, dla marketingowcó,w, któ,rzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusió,w, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!