OPIS
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, któ,ry już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ... a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnó,stwo cennych informacji i wskazó,wek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszaró,w, jakimi są:
- zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobó,r języka przekazu itd.)
- znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
- najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, któ,re mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zaró,wno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtó,rki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źró,dło przydatnej wiedzy, z któ,rego możesz stale czerpać podczas podró,ży po fascynującym świecie marketingu.