OPIS
Miejska legenda głosi, że gdzieś na świecie istnieje wyspa, którą zamieszkuje starożytna rasa mądrych, dzikich i figlarnych kotów.
Niedawno zwiadowcy ze Squall's End odkryli, że to prawda. Wyspie grozi jednak niebezpieczeństwo ze strony nadciągającej armii Lorda Vesha Czarnorękiego, którego nic nie powstrzyma przed zniszczeniem jej i reszty świata.
Waszym zadaniem jest ocalić jak najwięcej kotów, zanim przybędzie zły Lord Vesh.Każdy kot należy do jakiejś rodziny i ma swój unikalny kształt. Musicie znaleźć sposób na umieszczenie ich wszystkich na swojej łodzi tak, by członkowie rodziny byli blisko siebie.
Będziecie eksplorować wyspę, zdobywać karty i skarby, ratować koty, pobierać nauki. Każda lekcja pozwoli Wam zdobyć cenne punkty. Wykażcie się umiejętnością planowania i zarządzania swoimi zasobami. Kto okaże się najlepszym ratownikiem kotów ze Squall’s End?
Zawartość pudełka:
• 30 drewnianych kotów
• 85 kafelków kotów
• 6 żetonów Oshaxa
• 25 rzadkich skarbów
• 44 zwyczajne skarby
• 42 żetony ryb
• 1 łódź Vesha
• 150 kart odkryć
• 47 kart do wariantu solo
• 18 kart familijnych
• 1 plansza wyspy
• 1 woreczek
• 10 żetonów koszyków
• 2 instrukcje
• 1 notes punktacji
Wiek: +8
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: około 60 - 90 min.