Mocna gra. Tesla Elon Musk i zakład stulecia

OSZCZĘDZASZ 17,70 ZŁ

okładka

Mocna gra. Tesla Elon Musk i zakład stulecia

30% taniej
  • Autor:Tim Higgins
  • Wydawnictwo:PROMISE
  • Cena detaliczna:41,10 zł
  • Najniższa cena: 34,90 zł
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Skandaliczna, zakulisowa historia starań Elona Muska i Tesli o zbudowanie najlepszego samochodu na świecie Elon Musk jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych tytanów Doliny Krzemowej. Dla jednych jest geniuszem i wizjonerem, dla innych zaś bystrym handlarzem. Przez jego tweety zyskano i stracono miliardy dolarów. Jego prywatne wyczyny stanowią pożywkę dla brukowców. Ale pomimo całego jego szalonego gadania o przesyłaniu myśli i podróżach kosmicznych, jego najbardziej śmiałą wizją jest ta najbardziej przyziemna: samochód elektryczny. Gdy Tesla została założona w 2000 roku, samochody elektryczne były nowością, która na przestrzeni minionego stulecia stale powracała, aby po chwili ponownie trafić na śmietnik. Ale tam, gdzie większość obserwatorów widziała tylko porażkę, niewielka grupa inżynierów i przedsiębiorców z Doliny Krzemowej dostrzegła potencjał. Paliwożerny samochód potrzebował innowacji. Podjęli więc walkę z największymi, najbardziej zaciekłymi rywalami biznesowymi na świecie, chcąc stworzyć samochód, który byłby szybszy, bardziej seksowny, lepszy w prowadzeniu i bardziej ekologiczny niż konkurencja. Ale jak mówi powiedzenie, aby dorobić się małej fortuny na samochodach, należy zacząć od dużej fortuny. Tesla przeżyła piętnaście naprawdę koszmarnych lat nękana przez rywali, naciskana przez inwestorów, miażdżona przez informatorów i wspierana przez swoich zwolenników. Sam Musk często okazywał się być największym wrogiem Tesli – firma, którą początkowo sfinansował w większości z własnych pieniędzy, przez jego wybryki nie raz stawała na skraju bankructwa. Czy był słabeuszem, antybohaterem, oszustem, a może kombinacją tych trzech? Tim Higgins, reporter technologiczny i motoryzacyjny gazety Wall Street Journal, zajął miejsce w pierwszym rzędzie tego dramatu: piętrzące się problemy, załamania i najbardziej nieprawdopodobny wynik ze wszystkich – sukces. Mocna gra to opowieść o władzy, lekkomyślności, walce i triumfie. To porywające spojrzenie na to, jak zespół ekscentryków i innowatorów był w stanie pokonać przeciwności losu i odmienić przyszłość.
TIM HIGGINS jest dziennikarzem motoryzacyjnym i technologicznym gazety Wall Street Journal. Pojawia się regularnie w roli eksperta w telewizji CNBC. Za swoje publikacje zdobył kilka nagród od stowarzyszenia Society for Advanced Business Editing and Writing i jest pięciokrotnym finalistą konkursu Livingston Awards. Przez prawie dziesięć lat informował o biznesie samochodowym w Detroit. Obecnie mieszka w San Francisco.
Opinie o MOCNEJ GRZE „Klasa mistrzowska dziennikarstwa narracyjnego. Opowiada niezwykłą historię rozwoju Tesli, która stała się jedną z najbardziej fascynujących firm XXI wieku. Zawiera wiele drobnych szczegółów, które nadają jej filmowy charakter”. - BRADLEY HOPE, Współautor bestsellera New York Times pt. „Billion Dollar Whale”.
„Elektryczna narracja Tima Higginsa prowadzi nas przez każdy zakręt Tesli. To studium przypadku na temat cienkiej granicy między szaleństwem a geniuszem rozgrywa się na monumentalnym tle: rywalizacji między Doliną Krzemową a Detroit o rozwój i popularyzację samochodu elektrycznego. Omawiając branżę z obu lokalizacji, Higgins wyjątkowo klarownie i barwnie wyjaśnia, dlaczego zatriumfowała ta pierwsza – i jak to jest, że tak nieznośna osoba mogła ostatecznie odnieść nieprawdopodobny sukces”. - JOHN HELYAR, Współautor bestsellera New York Times pt. „Barbarian at the Gate”.
„Jakby na to nie spojrzeć, historia Elona Muska i Tesli jest porywająca. W Mocnej grze, Tim Higgins sprawia również, że opowieść o Musku i Tesli staje się kompulsywnie czytelna, żeby nie powiedzieć żywa, zabawna i wnikliwa”. - WILLIAM D. COHAN, Autor bestsellera New York Times pt. „House of Cards”.
Ilustracja na okładce: Hitandrun Media @ Début Art Projekt okładki autorstwa Johna Fontany

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:163x240 mm
  • Liczba stron:400
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788375414660
  • Data wydania:18 styczeń 2022
  • Numer katalogowy:506294

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher