Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Rethinking Competitive Advantage.

okładka

Rethinking Competitive Advantage.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business. If you want to win, you need to learn to play a new game.
Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six unwritten rules that make the digital giants thrive: from how they use digital platforms and create corporate 'ecosystems', to the way they approach team organisation and moneymaking.
But these rules are not the preserve of Silicon Valley. Charan shows that they can be applied to any company that wants to be competitive. And with stories of how traditional companies like Disney, Walmart, and BMW have adopted them, he offers a practical toolbox for applying them to your business, starting today.
Whether you're a C-suite executive or a fledgling entrepreneur, your company can succeed in the digital age. This book will show you how.
'One of the world's most renowned management consultants and authors.' Fast Company

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:153x234 mm
  • Liczba stron:224
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781847943477
  • Data wydania:17 luty 2021
  • Numer katalogowy:483636

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher