Negocjacje w trzech wymiarach.

okładka

Negocjacje w trzech wymiarach.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

To, co robisz z dala od stołu negocjacyjnego, może zadecydować o sukcesie -lub niepowodzeniu- w najważniejszych rozgrywkach. Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje się na tym, co dzieje się bezpośrednio przy stole negocjacyjnym. David Lax i James Sebenius zachęcają, by spojrzeć poza czystą taktykę negocjacji. Przekonujące środki taktyczne są tylko „pierwszym wymiarem” nowatorskiej metody opracowanej przez autorów na podstawie całych dziesięcioleci własnych doświadczeń negocjacyjnych i analiz najlepszych negocjatorów. Dzięki posunięciom w „drugim wymiarze” – w dziedzinie projektowania porozumienia – negocjatorzy wyzwalają wartość ekonomiczną oraz pozaekonomiczną poprzez systematyczne przewidywanie porozumienia i kreatywne opracowywanie jego struktury.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Horyzonty Biznesu
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788388970498
  • Data wydania:28 listopad 2007
  • Numer katalogowy:48065

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher