Psychologia konsumenta.

okładka

Psychologia konsumenta.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich Zainteresowania : psychologia reklamy, konsumenta, marketingu, sportu. Autorka wielu opracowań z w/w zakresu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:410
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360186558
  • Data wydania:9 listopad 2007
  • Numer katalogowy:46529

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher