OPIS
Złó,w złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źró,dłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźcó,w oddziałujących na odbiorcó,w w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, któ,rzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programó,w do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektó,rych źró,deł średni czas koncentracji internautó,w w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych ",złotych rybek", miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposó,b, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektó,w. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z któ,rej dowiesz się między innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celó,w w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorcó,w, któ,rzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki któ,rym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.