Rynek młodych konsumentów.

okładka

Rynek młodych konsumentów.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Traktuj młodego klienta jako bardzo dobrą inwestycję"

  • Ekonomiczne i społeczne warunki kształtowania rynku młodych konsumentów w Polsce w latach dziewięćdziesiątych
  • Zachowania młodych konsumentów
  • Badania marketingowe na rynku młodych konsumentów
  • Kształtowanie podaży i dystrybucja dóbr na rynku młodych konsumentów
  • Nowe zjawiska i trendy na rynku młodych konsumentów
Kompleksowa i wieloaspektowa charakterystyka rynku młodych konsumentów. Pokazuje specyfikę tego rynku zarówno od strony cech i zachowań młodych konsumentów, jak i funkcjonowania przedsiębiorstw aktywnych na tym rynku. Książka nie ogranicza się tylko do zaprezentowania wyników badań empirycznych, zawiera również przyczynowo-skutkową analizę zjawisk zachodzących na tym rynku.

 

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie i marketing
  • Format:175x250 mm
  • Liczba stron:209
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372511225
  • Numer katalogowy:43620

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher