Global Marketing Management.

okładka

Global Marketing Management.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

The 7th Edition of Global Marketing Management prepares students to become effective managers overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. The text’s guiding principle, as laid out concisely and methodically by authors Kotabe and Helsen, is that the realities of international marketing are more “multilateral.”
Suitable for all business majors, the text encourages students to learn how marketing managers work across business functions for effective corporate performance on a global basis and achievement of overall corporate goals. Global Marketing Management brings timely coverage in various economic and financial as well as marketing issues that arise from the acutely recessionary market environment.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:210x280 mm
  • Liczba stron:674
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781119586777
  • Data wydania:9 lipiec 2019
  • Numer katalogowy:403293

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher