The Psychology of Social Media.

okładka

The Psychology of Social Media.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites?
The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues.
From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:130x200 mm
  • Liczba stron:106
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781138047754
  • Data wydania:8 maj 2019
  • Numer katalogowy:397615

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher