Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Stop Selling and Start Leading. How to Make Extraordinary Sales Happen

okładka

Stop Selling and Start Leading. How to Make Extraordinary Sales Happen

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

In the Age of the Customer, sales effectiveness depends mightily on the buyer experience. Despite nearly-universal agreement on the need for creating value in every step of the buyer’s journey, sellers continue to struggle with how to create that value and connect meaningfully with buyers. New research bridges the gap and reveals the behavioral blueprint for sellers that makes buyers more likely to meet with them — and more likely to buy from them.
In Stop Selling & Start Leading, you’ll discover that the very same behaviors that make leaders more effective also work to make sellers more effective, too. This critical shift in the selling mindset, and in the sales role itself, is the key to boosting your overall sales effectiveness.
• Inspire, challenge, and enable buyers • Change your behavior to build trust and increase sales • Step into your leadership potential • See yourself the way your buyers do • Feel good about selling again
When you’re aiming for quota attainment and real connections with buyers, this book gives you the confidence and skills you need.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:214
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9781119446286
  • Data wydania:20 grudzień 2018
  • Numer katalogowy:385697

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher