OPIS
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie. Książka ma 248 stron i składa się z czterech części: - część I stanowi repetytorium; - część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru; - część III obejmuje 9 zadań praktycznych; - cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy: 1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych. 2. Reklama – pojęcie, funkcje, formy. 3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.