Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA.

okładka

Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść-amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów-od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera, którego zdaniem "większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005"

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:462
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388170331
  • Data wydania:październik 2001
  • Numer katalogowy:37578

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher