OPIS
Uwaga - to jest rozszerzenie.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0 .
Ci, co żyją w okolicach Missisipi, to w zasadzie mutanci.
Niby wyglądają normalnie... To tylko pozory. Łażą w ciężkich przeciwdeszczowych płaszczach, noszą maski przeciwgazowe i mają grube rękawice. Z daleka wyglądają o wiele gorzej niż mutanci. Z drugiej strony, trudno im się dziwić. Missisipi to dziś najbardziej niebezpieczny teren, ta rzeka niemal gotuje się od syfu, który zawiera. Pieni się i bulgocze. Pomyśl, właziłbyś do niej bez dobrych gumowców?! Tak więc ci, którzy pracują na Missisipi, to skubańcy łażący w naprawdę grubych gumowcach Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha.
Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Zawartość:
35 żetonów armii,
znaczniki ran, frakcji, sieci
1 woreczek strunowy
1 instrukcja
kategoria wiekowa:
12-14 lat,
15-99 lat