Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia

okładka

Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Szanowny Czytelniku, w książce tej – w niemieckim kontekście – zawarte są pytania i próby odpowiedzi odnoszące się do: • jakości kształcenia, ewaluacji i akredytacji w szkolnictwie wyższym; • agencji akredytacyjnych oraz rynku akredytacyjnego w kontekście europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego i procesów globalnych; • związku między narodowym systemem akredytacji a strukturą państwa i modelem polityki szkolnictwa wyższego; • ładu akredytacyjnego, celów polityki i praktyki akredytacyjnej w powiązaniu z modelem szkolnictwa wyższego i statusem szkół wyższych; • zadań, kompetencji i instrumentów działania podmiotów akredytacyjnych; • zdolności instytucji akredytacyjnych przyczyniania się do rozwoju kultury i systemów zapewniania jakości w szkołach wyższych, a także przyczyniania się do trwałego zapewniania i rozwoju nauczania o „dobrej jakości”.
"Jako osiągnięcia badawcze ujęte przez Autora w monografii warto wskazać: • szczegółową diagnozę procesu akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego z całą jej złożonością struktury »landowej« i różnorodnością agencji akredytacyjnych; • przybliżenie w szczegółowej i usystematyzowanej warstwie zasad oceny jakości kształcenia czy też akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego na poziomie uczelni wyższych; • znaczące wzbogacenie dorobku naukowego procesu akredytacyjnego, w tym oceny jakości kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego; • wypełnienie luki w dorobku polskiej myśli akredytacyjnej czy też oceny jakości kształcenia, identyfikacji związku procesów akredytacyjnych w szkolnictwie wyższym z dyscypliną nauki o polityce publicznej, która to dyscyplina w zakresie polityki naukowej i kształcenia w Polsce ma również dorobek początkujący; • otwarcie wielu pól badawczych przede wszystkim w analizach porównawczych systemu akredytacji w uczelniach niemieckich z państwami europejskimi czy też unijnym ogólnym modelem ewaluacyjnym jakości kształcenia; • otworzenie dla praktyki akredytacyjnej wielu możliwości kreatywnego modelowania procedur dla pożytku publicznego”.
prof. zw. dr hab. Danuta Strahl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:384
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788375458374
  • Data wydania:26 lipiec 2018
  • Numer katalogowy:371595

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher