Opakowanie jako instrument marketingu.

okładka

Opakowanie jako instrument marketingu.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka ta omawia wszystkie funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy. Zaprezentowano tu również współzależność między opakowaniem a ceną, dystrybucją i promocją. Przekonuje, w jaki sposób właściwie projektować opakowanie, aby stało się ważnym instrumentem marketingu.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing bez tajemnic
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:151
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320812237
  • Numer katalogowy:36760

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher