Kompetencje przedsiębiorstwa.

okładka

Kompetencje przedsiębiorstwa.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Kompetencje pojmowane jako możliwości robienia czegoś cennego dla klientów wykorzystują predyspozycje do łatwego opanowania i efektywnego wykonywania procesów wytwarzania wartości dodanej oraz praktyczną znajomość procesów gospodarczych i stosownych umiejętności (kompetentności) ludzi.

Dużo napisano na temat tego, czym są kompetencje przedsiębiorstwa, ale niewiele informacji podpowiada, w jaki sposób praktycznie wykorzystać to podejście. W prezentowanym opracowaniu wskazane zostanie powiązanie między kompetencjami, zdolnościami, procesami i zasobami przedsiębiorstwa. Następnie sporządzony zostanie opis kompetencji przedsiębiorstwa na tle podstawowych problemów zarządzania strategicznego, a zwłaszcza z perspektyw zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej.

W końcu zostanie scharakteryzowany szczegółowy proces badania i szacowania kompetencji, za pomocą którego kadra zarządzająca będzie w stanie rozpoznać potencjał strategiczny przedsiębiorstwa oraz sformułować kierunki jego rozwoju. Opracowanie to skupione jest wokół kilku podstawowych pytań:

  • Jakie konsekwencje dla działalności menedżerskiej wynikają z potraktowania przedsiębiorstwa jako wiązki zasobów i kompetencji?
  • Na czym polega istota kompetencji przedsiębiorstwa i jaka jest ich rola w zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej?
  • Jak odwzorować kompetencje przedsiębiorstwa?
  • Jakie są rodzaje zasobów przedsiębiorstwa i jak oszacować ich wartość strategiczną?
  • Jakie są zasadnicze elementy środowiska wewnętrznego wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa?
  • Jak wyznaczyć profil procesów tworzenia strategii?
  • Jak dokonać oceny strategii rozwojowych przedsiębiorstwa?
  • Jak skontrolować prawidłowość realizowanych celów przedsiębiorstwa?
  • Jak wyselekcjonować kompetencje mające największą wartość strategiczną?
Otwarcie "czarnej skrzynki" procesów badania kompetencji bez wątpienia zwiększy nasze zrozumienie strategicznej działalności kadry zarządzającej i w tym przejawia się głównie aspekt poznawczy tej publikacji.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biblioteka Biznesmena
  • Format:150x240 mm
  • Liczba stron:156
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788385428572
  • Numer katalogowy:36434

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher