Marketing w pytaniach i odpowiedziach.

okładka

Marketing w pytaniach i odpowiedziach.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Książka skierowana jest do tych, którzy potrzebują szybko i łatwo poznać dokładne odpowiedzi na ważne pytania z każdej dziedziny strategicznego marketingu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe, wymagające samodzielnego znalezienia prawidłowej odpowiedzi spośród blisko tysiąca wskazanych możliwości. Na końcu książki znajduje się "klucz" zawierający prawidłowe odpowiedzi na każde pytanie łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:270
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788385428343
  • Numer katalogowy:36408

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher