Prosto z ulicy.

OSZCZĘDZASZ 10,50 ZŁ

okładka

Prosto z ulicy.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos´ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos´ciowych. Rozwo´j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres´ci medialnych zmonopolizowanej wczes´niej przez duz˙e podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania tres´ci kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznos´ciowe, w pewnym sensie umoz˙liwiały ominie?cie tradycyjnych depozytariuszy wartos´ci kulturowej, w ich obre?bie tworzyły sie? hierarchie wartos´ci, nowe sieci powia?zan´ i nowe kategorie pos´redniko´w, sprawiły, z˙e szybciej podejmuje sie? działalnos´c´ profesjonalna?

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x200 mm
  • Liczba stron:224
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788362418817
  • Data wydania:13 luty 2018
  • Numer katalogowy:357970

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher