Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu.

okładka

Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

„Książka zawiera niezwykle staranną, wszechstronną i dogłębną analizę stosunkowo nowego i słabo znanego u nas nurtu w naukach o zarządzaniu określanego mianem Positive Organizational Scholarship [oraz] wyjątkowo udane połączenie wątków teoretycznych i empirycznych opartych na prowadzonych przez Autorkę badaniach. […] Autorka nie ukrywa osobistego emocjonalnego zaangażowania w promocję pozytywnych relacji międzyludzkich w organizacjach. Nadaje to książce walor swoistej »świeżości«”. prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński
„[Książka] jest opracowaniem dojrzałym i wnoszącym w dyscyplinie nauki o zarządzaniu oryginalne koncepcje, tym samym stanowi znaczące opracowanie w skali kraju. […] Wartością jest multimetodyczność, a jednocześnie zaproponowanie narzędzi, zmiennych, wymiarów, proponowanie sposobów rozumienia zjawisk. […] W monografii odnajdujemy wiele konceptualizacji, typologii, schematów klasyfikacyjnych, które z pewnością staną się bazą do dalszych badań prowadzonych przez innych badaczy. […] Walorem monografii, obok merytorycznego, jest także język i styl wypowiedzi. Profesjonalny, rzeczowy, precyzyjny, a jednocześnie przyjazny czytelnikowi”. prof. dr hab. Ewa Stańczyk-Hugiet

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:156x226 mm
  • Liczba stron:264
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323139539
  • Data wydania:15 styczeń 2018
  • Numer katalogowy:355776

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher