Teorie komunikacji i mediów 10.

okładka

Teorie komunikacji i mediów 10.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:354
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788365705433
  • Data wydania:2 grudzień 2017
  • Numer katalogowy:354143

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher