OPIS
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.