Dictionary of Marketing, Advertising and Management. German-English. Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

okładka

Dictionary of Marketing, Advertising and Management. German-English. Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:594
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379229994
  • Data wydania:19 październik 2016
  • Numer katalogowy:317620

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher