Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji.

okładka

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x25 mm
  • Liczba stron:221
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788380194885
  • Data wydania:21 wrzesień 2016
  • Numer katalogowy:315902

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher