Trakcja czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

okładka

Trakcja czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów! Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!
Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by:
odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci; zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów, zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych; poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej, prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.
Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!
„Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy”.
Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo
„Przedsiębiorcy, którzy wychodzą z naszych biur z dokumentem opisującym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzą do nas z tą książką pod pachą. To pragmatyczny przewodnik pozwalający rozwiązać zasadniczy problem każdego przedsiębiorcy”.
Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:207x141 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788328325326
  • Data wydania:9 wrzesień 2016
  • Numer katalogowy:314025

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher