Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji.

okładka

Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Marek Graszewicz
  • Format:160x25 mm
  • Liczba stron:258
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379771912
  • Data wydania:23 czerwiec 2016
  • Numer katalogowy:309480

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher