Zarządzanie międzynarodowe.

okładka

Zarządzanie międzynarodowe.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.
Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: – wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, – nieformalny patronat, guanxi i wasda, – globalizacja kontra lokalizacja, – e-komunikacja, – konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, – znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, – nadzór nad marką korporacyjną – kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.
***
Richard Mead od 35 lat prowadzi międzynarodowe programy zarządzania m.in. na Uniwersytecie w Londynie, w Kellog Graduate School of Management w Northwestern oraz w Sassin Graduate Institute of Business Administration w Tajlandii. Tim G. Andrews jest starszym wykładowcą zarządzania na University of Strathclyde w Wielkiej Brytanii.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:241x166 mm
  • Liczba stron:596
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788363391140
  • Data wydania:8 czerwiec 2016
  • Numer katalogowy:307833

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher