Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej.

OSZCZĘDZASZ 20,70 ZŁ

okładka

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Fachowy bogato ilustrowany poradnik opisujący podstawy budowy, diagnozowania i obsługi powszechnie stosowanych obecnie sieci transmisji danych wykorzystywanych w elektronicznym wyposażeniu pojazdów samochodowych. Zawiera: • klasyfikację samochodowych sieci transmisji danych, • budowę, działanie i zasady sprawdzania magistrali CAN, • diagnozowanie magistrali Low-Speed CAN, • diagnozowanie magistrali High-Speed CAN, • przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN w samochodach, • budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali LIN, • budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST, • podstawy sterowania elektrycznego X-by-wire, • budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali FlexRay, • budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS. Praktyczne wykrywanie usterek i uszkodzeń opisano na przykładzie samochodów: Audi A4, A5, A7 i A8, Isuzu D-Max, Mercedes-Benz klasy C typu W 203 i W 204, Volkswagen Touran. Nowe wydanie niniejszej książki rozszerzono o: • nowe przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN (rozdział 6), • budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST (rozdział 8), • budowę i diagnozowanie magistrali FlexRay w samochodach Audi A7 i A8 (rozdział 10.10), • budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS (rozdział 11). Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy zaplecza technicznego motoryzacji, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz wszyscy zainteresowani tą tematyką.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x238 mm
  • Liczba stron:128
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320619690
  • Data wydania:14 kwiecień 2016
  • Numer katalogowy:302276

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher