Cel Ii - To nie przypadek.

okładka

Cel Ii - To nie przypadek.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Podobnie jak tom pierwszy, książka ta oparta jest na rzeczywistych historiach kilku zwykłych firm, które uzyskały niezwykłe wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Jej lektura umożliwia Czytelnikowi samodzielne wdrożenie przełomowych rozwiązań dotyczących całej firmy, a nie tylko produkcji, wykraczających daleko poza to, co zaprezentowano w tomie pierwszym.Jest to drugi tom pasjonującej powieści biznesowej Cel I — bestsellera, który rozszedł się w ponad 4.000.000 egzemplarzy, od Stanów Zjednoczonych do Japonii, gdzie sprzedaje się lepiej, niż Harry Potter.
Jak tom pierwszy zapoczątkował rewolucję w zarządzaniu produkcją, tak niniejsza książka stanowi równie innowacyjne podejście do problematyki:
dystrybucji i logistyki marketingu sprzedaży strategii.
Niezwykłość tej książki polega na tym, że mimo przystępnej formy daje ona bardzo jasną i praktyczną odpowiedź na pytanie:
Jak w krótkim czasie istotnie zwiększyć zysk mojej firmy?
Goldratt odsłania przed Czytelnikiem konkretne metody, które może użyć każdy, by rozwiązać dowolny problem, tak z dziedziny zarządzania, jak i z życia osobistego.
Ze Wstępu do wydania polskiego

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:246
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788360665046
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:295715

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher