Przedsiębiorstwo odporne na kryzys.

okładka

Przedsiębiorstwo odporne na kryzys.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W książce opisano sposób organizacji i zachowania polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu. Zaprezentowane w niej wyniki badań pozwoliły na identyfikację cech przedsiębiorstw i zbioru dobrych praktyk, dzięki którym największe polskie przedsiębiorstwa przetrwały kryzys, a część z nich nawet poprawiła swoje wyniki. Autorzy wskazali postawy i zachowania przedsiębiorstw odpornych na kryzys w najważniejszych obszarach zarządzania, a także czynniki, które miały największy wpływ na wyniki ekonomiczne w kolejnych latach kryzysu. Szczegółowo omówili m.in.: • pojęcie kryzysu w przedsiębiorstwie oraz jego determinanty, • odporność polskich przedsiębiorstw na kryzys makroekonomiczny, • zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu, • modele biznesowe przedsiębiorstw odpornych na kryzys, • potencjał zasobowy polskich przedsiębiorstw, • struktury przedsiębiorstw w czasie kryzysu, • przywództwo w sytuacji kryzysu, • kulturę organizacyjną w czasie kryzysu, • najważniejsze determinanty odporności przedsiębiorstw na kryzys, • metody pomiaru odporności na kryzys oraz autorski model odporności na kryzys. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla naukowców i badaczy, jak i praktyków zarządzania. Zawiera wartościowe sugestie, w jakich obszarach działania i w jakich rozwiązaniach zarządczych kryją się możliwości zbudowania odporności na kryzys.

DODATKOWE INFORMACJE

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher