Reprezentatywność badań reprezentatywnych. Analiza wybranych problemów metodologicznych oraz praktycznych w paradygmacie całkowitego błędu pomiaru

okładka

Reprezentatywność badań reprezentatywnych. Analiza wybranych problemów metodologicznych oraz praktycznych w paradygmacie całkowitego błędu pomiaru

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W pracy podjęto problem reprezentatywności badań sondażowych. Publikację podzielono na pięć zasadniczych części. Na początku dokonano prezentacji paradygmatu całkowitego błędu pomiaru, a także identyfikacji najważniejszych źródeł błędów oddziałujących na jakość badania oraz reprezentatywność próby, by następnie podjąć szczegółowe zagadnienia związane z operatami doboru prób badawczych, schematami losowania oraz fenomenem niepełnej realizacji próby badawczej. Główną uwagę Autor koncentruje na metodologicznych konsekwencjach pewnych działań badawczych oraz post-badawczych, podejmowanych na etapie losowania próby, jej terenowej realizacji oraz statystycznej analizy danych uzyskanych z pomiaru prób reprezentatywnych. Całość zamykają rekomendacje zawierające wytyczne w zakresie oceny poziomu reprezentatywności próby sondażowej.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Socjologia
  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:340
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788323228875
  • Data wydania:13 listopad 2015
  • Numer katalogowy:290079

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher