Crowdfunding. Podręcznik. Jak realizować swe pomysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

OSZCZĘDZASZ 9,80 ZŁ

okładka

Crowdfunding. Podręcznik. Jak realizować swe pomysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów!
Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako „finansowanie oddolne", jest efektem połączenia dwu wyrazów angielskich - crowd, czyli tłum oraz funding, czyli finansowanie. Za pośrednictwem stosownych portali - platform crowdfundingowych - prywatne osoby, ale też i firmy, przedsiębiorstwa i organizacje przedstawiają projekty, dla których proszą społeczność internetu o niewielki wkład finansowy. Finansujący projekt otrzymują w zamian nagrodę, na przykład bilet na film, do którego powstania przyczynili się finansowo. Crowdfunding obecnie rozrasta się pionowo na całym świecie, również i w Polsce mnożą się platformy i projekty, a nowoczesne prawo unormowało go w zakresie finansowania technologicznych start-upów. Celem niniejszej książki jest dostarczenie czytelnikowi narzędzi roboczych potrzebnych do ogłoszenia skutecznej kampanii crowdfundingu i do realizacji projektu dowolnego rodzaju, od restauracji obrazu do reportażu dziennikarskiego, od produkcji filmu do finansowania kampanii wyborczej.
W świecie, w którym następują szybkie zmiany zarówno w stylu pracy, jak też w zdobywaniu zasobów, również pod względem etycznym, crowdfunding jest metodą wypracowującą sobie swój własny język. Język nowy, w którym opowieść jako taka jest częścią architektury projektu. Będący, bardziej niż technika, szansą na rozwój społeczno-kulturowy, której byłoby grzechem nie wykorzystać.
W książce szczegółowo wyjaśniono: • definicje crowdfundingu na tle rozwoju sieci społecznościowych, • opis różnych modeli crowdfundingu, • prezentację stanu rozwoju crowdfundingu, • opis czynności związanych z projektowaniem i przygotowywaniem crowdfundingu, • problemy związane z załadunkiem projektu na profesjonalną platformę bądź na własny portal oraz opis systemów płatności, • szczegóły związane z przygotowaniem, ogłoszeniem i prowadzeniem kampanii crowdfundingowej, • opis czynności do wykonania po zakończeniu kampanii, • wywiady i refleksje.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:230x190 mm
  • Liczba stron:244
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375567427
  • Data wydania:16 listopad 2015
  • Numer katalogowy:290070

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher