The New Strategic Selling.

okładka

The New Strategic Selling.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

 

One of the best books on selling ever published, The New Strategic Selling has changed sales and marketing for ever. Rejecting manipulative tactics and emphasizing `process`, Strategic Selling presented the idea of selling as a joint venture and introduced the influential concept of `Win-Win`. The response to Win-Win was immediate, and it helped to turn Miller Heiman, the small company that created Strategic Selling, into a global leader in sales and development with the most prestigious client list in the industry.A genuine business classic, this revised edition of The New Strategic Selling confronts the rapidly evolving world of business-to-business sales with real-world examples, strategies for confronting the competition and a special section featuring the most commonly asked questions from the Miller Heiman workshop.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:288
  • ISBN-13:9780749462949
  • Data wydania:21 czerwiec 2011
  • Numer katalogowy:287602

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher