Ubieranie się jako forma uspołecznienia.

okładka

Ubieranie się jako forma uspołecznienia.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Celem niniejszej pracy jest przede wszystkim ponowne odczytanie koncepcji mody Simmla, a tym samym rekonstrukcja modelu analitycznego do prowadzenia badań nad ubieraniem się, a także odpowiedź na pytanie o przydatność tego modelu do badań prowadzonych współcześnie. Dodatkowo część empiryczna pracy wypełnia w pewnym stopniu lukę wynikającą z niedostatku badań nad praktykami ubraniowymi Polaków.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:242
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788378652809
  • Data wydania:25 wrzesień 2015
  • Numer katalogowy:284970

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher