Reklama. Operacjonalizacja pojęcia.

okładka

Reklama. Operacjonalizacja pojęcia.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Projektowanie Komunikacji
  • Format:140x230 mm
  • Liczba stron:230
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788365148247
  • Data wydania:24 sierpień 2015
  • Numer katalogowy:282324

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher