Marketing globalny ery cyfrowej.

okładka

Marketing globalny ery cyfrowej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W książce Autor opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu. Tłumaczy również, jak rozwijać biznes na rynkach zagranicznych przy wykorzystaniu techniki cyfrowej - bazy danych, Internetu, centrów telefonicznych, prywatnych sieci online itp.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing bez tajemnic
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:156
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320813487
  • Data wydania:2001
  • Numer katalogowy:27781

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher