Droga na Szczyt. Sekret szczęśliwej firmy

okładka

Droga na Szczyt. Sekret szczęśliwej firmy

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób: • Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi • Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym • Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”. W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą. Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu. Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania. Rekomendacje: „Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!” George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s Wearhouse, Inc. „Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.” John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market „ Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.” Stephen R. Covey, autor książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu. „Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej”. Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biblioteka Charaktery
  • Format:240x170 mm
  • Liczba stron:256
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788364721113
  • Data wydania:29 kwiecień 2015
  • Numer katalogowy:272273

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher