Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

okładka

Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

  • Wydawnictwo:AFM

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Spis treści Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp CZĘŚĆ 1. „Stare” i „nowe” media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji? Dariusz Baran Społeczno-kulturowy wymiar zetknięcia się muzyki rozrywkowej z nowymi technologiami Artur Trudzik Z eteru do cyberprzestrzeni. Radiowa Trójka w internecie Kinga Zdrojewska Format stacji radiowej jako element kultury popularnej Agnieszka Garcarek-Sikorska Czy w polskich komercyjnych rozgłośniach radiowych jest miejsce na kulturę?
CZĘŚĆ 2. Kultura sieci – interakcje w cyberprzestrzeni Joanna Pastuszka-Roczek Elektroniczne rysunki na ścianie – rola obrazkowych memów internetowych w procesie komunikacji i socjalizacji. Analiza treściowa wybranych polskich portali rozrywkowych
Spis treści Barbara Kulesza-Gulczyńska Znaczenie internetu w rozwoju fan fiction, czyli twórczość fanowska i nowe media Anita Basińska, Mikołaj Jacek Łuczak Konstrukcja sieci społecznych. Komunikacja w nowych mediach na przykładzie wybranego forum internetowego Zofia Dołęga Otwartość psychologiczna a poczucie samotności dziewcząt piszących blogi Marcin Zabawa Subkultura internetu: język internetowy najmłodszego pokolenia Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Trendy internetowe 2.0 i ich znaczenie w kształtowaniu zachowań społecznych użytkowników sieci
CZĘŚĆ 3. Kultura popularna a polityka Katarzyna Brataniec Rola mediów i kultury popularnej w kształtowaniu współczesnej rzeczywistości społeczeństw arabskich Edyta Żyrek Peopolizacja polityki w kontekście polskiej sceny politycznej Dagmara Sagan Obraz II wojny w Zatoce Perskiej w czasopismach „Newsweek” oraz „Newsweek Polska” w latach 2001–2012 Noty o autorach Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Introduction

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:162x235 mm
  • Liczba stron:332
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375712742
  • Data wydania:20 luty 2015
  • Numer katalogowy:266614

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher