Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

okładka

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:250
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374894982
  • Data wydania:11 październik 2013
  • Numer katalogowy:229329

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher