OPIS
Kiedy Tom Olam, grafik i twórca gier video, pojechał na wakacje, by odpocząć od pracy w HyperTech Games, nie podejrzewał, że zostanie porwany i wkrótce stanie się kluczową postacią w walce o kontrolę nad alternatywnym steampunkowym światem. Zanim jednak śmiertelnie niebezpieczna gra w której bierze udział dobiegnie końca, będzie musiał walczyć z gigantycznymi ruchomymi fortecami, przechytrzyć Smoki, romansować z piękną awanturnicą i pokonać złe zastępy Mrocznego Faerie, których celem jest zniszczenie go za wszelką cenę.
Kiedy tego dokona, być może, uda mu się odnaleźć drogę do domu...
Tę książkę można czytać zarówno jak powieść jak i grę. Zamek Falkenstein, to niesamowita podróż do innego świata, zaledwie kilka kroków od naszego. Miejsca gdzie żyją Smoki a maszyny napędzane parą rządzą niebem. Pojedynki z Lordami Faerie na szczycie murów są na porządku dziennym, a siły czarów i magii oświetlają gazowym światłem ulice wiktoriańskiego świata. Miej odwagę unieść szablę i rzucić się w wir przygody w dalekim świecie po drugiej stronie tajemniczego Dworu Antykonsylim, w zawadiacki świat fantazji, romansów i zaawansowanej magicznej technologii. Świat Zamku Falkenstein.