OPIS
Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy regulamin pracy ustala organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników.
W publikacji przedstawiono podstawowe zagadnienia związane z opracowaniem, wejściem w życie, treścią i podstawą prawną regulaminu. Zamieszczono również przykładowy regulamin z dokumentacją, zawierający wymagane przez ustawę zapisy szczegółowo określające zasady organizacji i wykonywania pracy, możliwy do wykorzystania i dostosowania do warunków i potrzeb konkretnego pracodawcy.
W nowym wydaniu Regulaminu m.in.: zmiany w systemie, rozkładzie i okresie rozliczeniowym czasu pracy, kontrola pracowników na obecność alkoholu czy narkotyków, zasady dokonywania zmian w regulaminie pracy.
Suplement elektroniczny (format MS Word), daje możliwość bezpośredniej pracy na plikach, uzupełnienia o indywidualne dane, zapis, wydruk itp.
Piotr Ciborski
Prawnik, ekspert prawa pracy, specjalizujący się w zagadnieniach jej prawnej ochrony. Autor licznych komentarzy i poradników poświęconych praktycznym aspektom stosowania prawa pracy. Wieloletni inspektor pracy PIP, ceniony szkoleniowiec.