OPIS
Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu strategii marketingowej. Książka ta będzie z całą pewnością dostarczać zarządzającym zakładami opieki zdrowotnej informacji na temat przygotowania działań promocyjnych, badania zapotrzebowania na usługi, oceny jakości świadczeń, kształtowania cen usług. Autorka poświęca też sporo miejsca roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, ujmujące w sposób syntetyczny i logiczny zapisane treści.