Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Impuls.

okładka

Impuls.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Impuls – jak podejmować właściwie decyzje dotyczące zdrowia, dobrobytu i szczęścia. Przełomowa książka o tym, jak można wykorzystać nową naukę, jaką jest architektura wyboru, tak by stała się ona dla ludzi impulsem do podejmowania lepszych życiowych decyzji. Codziennie podejmujemy wiele rozmaitych decyzji, począwszy od inwestycji finansowych, wybór szkoły dla naszych dzieci, tego, co jemy, po sprawy, o które chcemy walczyć. Niestety, często decyzje te są nietrafione. Powodem, jak wyjaśniają autorzy, jest to, że będąc ludźmi, jesteśmy podatni na wszelkiego rodzaju błędy poznawcze, które mogą prowadzić do bolesnych pomyłek. Autorzy zachęcają, abyśmy wkroczyli do alternatywnego świata, który traktuje ludzką omylność jako oczywistość. Pokazują, że poznając, w jaki sposób ludzie myślą, możemy tak zaprojektować środowisko, aby ludziom łatwiej było wybierać to, co jest lepsze dla nich, ich rodzin i społeczeństwa. Używając barwnych przykładów z najważniejszych aspektów życia, dowodzą, że starannie dobrane założenia „architektury wyboru” mogą być impulsem do podążenia w korzystnym kierunku, nie ograniczając jednocześnie wolności wyboru. REKOMENDACJA: „Jak często czytasz książkę, która jest zarówno ważna, jak i zabawna, zarówno praktyczna, jak i głęboka? Ten klejnot wśród książek przedstawia najlepszy pomysł, jaki wydała ekonomia behawioralna. Dzięki niej nasze decyzje będą bardziej trafne, a świat stanie się lepszym miejscem”. - Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla z ekonomi
O AUTORACH: Richard H. Thaler jest profesorem ekonomii behawioralnej oraz dyrektorem Center for Decision Research, ośrodka badań nad podejmowaniem decyzji na Uniwersytecie Chicagowskim. Cass R. Sunstein jest profesorem prawoznawstwa na Wydziale Prawa Uniwersytetu Chicagowskiego i Wydziale Nauk Społecznych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:340
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375067446
  • Data wydania:21 luty 2012
  • Numer katalogowy:178244

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher