Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się.

okładka

Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

[...]Bardzo szybki postęp wiedzy w wielu dziedzinach nauki stworzył dobre warunki do badań nad funkcjonowaniem mózgu i możliwościach wykonań kognitywnych człowieka oraz pozwolił szerzej spojrzeć na proces uczenia się. Uważam, że problem, jak się uczyć i jak animować do uczenia się, jest tak samo ważny jak problem, czego (się) uczyć. W mojej koncepcji sięgam do teorii konstruktywistycznych, opartych przede wszystkim na badaniach z zakresu neurobiologii, neuroanatomii i biofizyki, aby móc dogłębniej wyjaśnić podstawowe zjawiska i procesy, zachodzące przy akwizycji języka drugiego.[...] - ze wstępu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:135x205 mm
  • Liczba stron:172
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374322034
  • Data wydania:10 grudzień 2007
  • Numer katalogowy:14730

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher