OPIS
Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!
-
Po czym poznać dobre logo?
-
Jak wycenić projekt?
-
Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
-
Znaczenie logo w życiu firmy
-
Charakterystyczne elementy kultowych projektów
-
Podstawy procesu projektowania logo
-
Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
-
Sposoby wyceny projektu
-
Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
-
Metody prowadzenia rozmów z klientami
-
Współpraca z klientami zagranicznymi
-
Tworzenie internetowego portfolio
-
Dostępne narzędzia
-
Praktyczne porady dotyczące projektowania logo
"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy" - zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!